Porównaj 0
Koszyk0Koszyk
22 ­465 ­65 ­46

Uprawnienia gwarancyjne

Gwarancja

Wszystkie produkty w ofercie pochodzą z oficjalnego polskiego kanału dystrybucyjnego firmy Lenovo. Tylko takie pochodzenie daje Państwu możliwość bezproblemowego skorzystania z gwarancji.

Do każdego z zakupionych produktów dodajemy kartę gwarancyjną zapewniającą możliwość skorzystania z oficjalnych punktów serwisowych firmy Lenovo na terenie całego kraju.

Gwarancja obowiązuje od dnia dokonania zakupu. Na karcie gwarancyjnej zawarte są numery seryjne urządzenia, jego parametry, okres trwania gwarancji oraz numer dowodu zakupu. Takie informacje pozwalają na jednoznaczne zidentyfikowanie zakupionego przez Państwa produktu. W przypadku większości notebooków okres gwarancji to 36 miesięcy, natomiast na akcesoria udzielane jest z reguły 12 miesięcy gwarancji.

Zasady usług gwarancyjnych:
- Umowa obsługi gwarancyjnej
- Omówienie ograniczonej gwarancji na produkty Lenovo
- Umowa o usługi ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem
- Omówienie wymiany wyświetlacza LCD z powodu wadliwych pikseli - ThinkPad

 

Gwarancja wymiany

Dokonując zakupu w firmie Digitmedia otrzymują Państwo możliwość wymiany zakupionego produktu (z wykluczeniem oprogramowania oraz pakietów serwisowych) na nowy  w przypadku gdy zostanie ujawniona wada w okresie nie przekraczającym 14 dni od zawarcia transakcji.

 

Obsługa posprzedażowa

Obsługa posprzedażowa obejmuje pakiet czynności administracyjnych związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji, jak również wszelkich aktywności obejmujących zarządzanie, weryfikację zwrotów oraz realizowanie napraw.

Zakres obsługi posprzedażowej obejmuje:

• call center (helpdesk oraz hotline)
• przyjmowanie zgłoszeń oraz monitoring procesu naprawy
• logistykę serwisową, odbiór i wysyłkę sprzętu klienta
• monitoring procesu naprawy
• gwarancyjny i pogwarancyjny serwis
• serwis i naprawę uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie
• rozpatrywanie reklamacji i obsługę zwrotów towaru

 

Rozszerzenie gwarancji ThinkPlus

ThinkPlus jest usługą pozwalającą na zmianę satusu gwarancji, która sprosta osobistym i bznesowym potrzebom. Gwarantuje to wyższy poziom usług, zapewnia ciągłośc pracy oraz daje użytkownikowi poczucie satysfakcji, niezależnie od miejsca, w którym pracuje.

 Dostępne są następujące rodzaje gwarancji:

Oczywiście każda z wyżej wymienionych gwarancji może zostać rozszerzona w czasie na okres od 1 do 5 lat.