Realizacja zamówienia
Jak dokonać zamówienia
Zamówienia w sklepie digitmedia.pl mogą Państwo dokonać na kilka sposobów
- dodając produkt do koszyka
- poprzez formularz kontaktowy
- pocztą e-mail
- telefonicznie
- osobiście w placówce handlowej digitmedia.pl
Po złożeniu zamówienia otrzymują Państwo e-mail z potwierdzeniem, a akceptacja rozpoczyna jego realizację.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży wiążącej obydwie strony.
W szczególnych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia , o zaistnieniu których niezwłocznie poinformujemy Kupującego, w szczególności gdy z przyczyn niezależnych od nas realizacja zamówienia okaże się niemożliwa lub znacznie utrudniona
Wysyłka i koszty dostawy
Aby zagwarantować Państwu najwyższy komfort realizacji zamówienia wszystkie paczki są ubezpieczone oraz starannie i solidnie zapakowane, dzięki temu zakupiony sprzęt otrzymują Państwo w idealnym stanie. Na terenie Polski przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz UPS. Zapewnia to szybką i bezproblemową dostawę, a przesyłki są najczęściej już następnego dnia u adresata.
Koszty wysyłki:
- zamówienia o wartości powyżej 2000 zł brutto - nieodpłatnie
- zamówienia o wartości poniżej 2000 zł brutto - 40 zł brutto
- pobranie - 1% wartości zamówienia
Odbiór osobisty
Zakupione produkty można odebrać w placówce handlowej digitmedia.pl po wcześniejszym ustaleniu dogodnego dla Państwa terminu.
Formy płatności
Dostępne są następujące formy finalizacji zamówienia:
- przedpłata przelewem na podstawie faktury proforma
- płatność z odroczonym terminem dla firm i instytucji
- płatność gotówką w placówce handlowej digitmedia.pl
- płatność za pobraniem (tylko do kwoty 11000,00 zł brutto)
- finansowanie poprzez LeaseLink lub GRENKELEASING
- płatność online Tpay
(właścicielem i operatorem serwisu tpay.com jest Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, numer NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 4 798 500,00 PLN,wpłacony w całości.) - płatność kartą kredytową i debetową Visa, Mastercard i Maestro
(Płatności obsługują firmy Elavon/Tpay, a zwroty są dokonywane tylko i wyłącznie na kartę z, której dokonano płatności. Dane dotyczące transakcji np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, data ważności, numer CVV (trzycyfrowy kod na odwrocie Twojej karty kredytowej) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej.) - realizacja Bonu dla Nauczyciela (2500 zl brutto)
Czas realizacji
Termin realizacji zamówienia to czas od momentu otrzymania zamówienia , do odbioru produktu przez zamawiającego.
W przypadku płatności elektronicznej – przedpłata przelewem , realizację zamówienia rozpoczynamy od chwili zaksięgowania płatności rachunku bankowym.
Większość zamówień realizujemy w czasie nie przekraczającym 24 -48 godzin od momentu ich potwierdzenia i odnotowania płatności.
W przypadku odbiorów osobistych i wybranych produktów oraz uzgodnienia szczegółowych warunków czas realizacji zamówienia może ulec znacznemu skróceniu i zazwyczaj towar można odebrać w tym samym dniu.
Dla zamówień złożonych i nietypowych okres realizacji może wynosić od kliku do kilkunastu dni o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
Podczas procesu realizacji zamówienia będą Państwo na bieżąco informowani droga mailową o poszczególnych etapach.
Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące objaśnień dostępności produktów
Odbiór osobisty - odbiory osobiste są możliwe, ale tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu indywidualnego terminu spotkania.
Wysyłka w 24h - produkt posiadamy na stanie magazynowym, który może zostać wysłany do Państwa jeszcze tego samego dnia i dostarczony kolejnego.
Realizacja 3 - 5 dni - produkt na stoku magazynowym i realizacja zamówienia wynosi do kliku dni.
Realizacja 14 - 21 - 28 dni – produkt nieobecny na stoku magazynowym, ale oczekiwany na dostawach. Prognozowana realizacja zamówienia wynosi w przybliżeniu podaną liczbę dni roboczych, ale nie jest wiążąca i może znacznie sie wydłużyć.
Dostępny na zamówienie - produkt musi zostać zamówiony i sprowadzony na konkretne zlecenie. Zdarza się to najczęściej wśród produktów niszowych lub stopniowo wycofywanych z produkcji. Staramy się jak najszybciej zrealizować zlecenie, a klient informowany jest o postępach w realizacji zamówienia.
Zapowiedź - produkt, który został zapowiedziany przez producenta, lecz jeszcze nie trafił do sprzedaży.
Wycofany – produkt wycofany ze sprzedaży. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem, prosimy o kontakt, spróbujemy pozyskać ten produkt lub zaproponować alternatywny.
Finansowanie poprzez Leasing
Jedną z możliwości finansowania nowoczesnych technologii jest leasing. Oferujemy wybór dwóch, następujących firm leasingowych:
LeaseLink
LeaseLink jako jedyna firma na rynku Europejskim realizuje całą procedurę leasingową ON-LINE. Wszystkie formalności załatwisz w autorskiej Aplikacji bez dokumentów i zbędnych wymagań w 15 minut bez wychodzenia z biura każdego dnia niezależnie od pory.
Specjalizuje się w transakcjach 1-30 tyś dokonywanych w e-handlu lub bezpośrednio od dostawców gdy chcesz zapłacić za swoje zakupy leasingiem tak samo wygodnie jak przelewem.
Zobacz jakie to proste:
Sensem pracy LeaseLink jest dostarczanie przedsiębiorcom usługi leasingowej w bardzo prosty, przejrzysty i niezwykle szybki sposób.
Podejście do biznesu nacechowane jest typowymi zasadami firm technologicznych (FinTech) opiera się na połączeniu know-how i oprogramowania tak, aby:
- maksymalnie uprościć procesy i obniżyć koszty działalności
- przez co oferować usługę tańszą niż dostępne alternatywy na rynku
- a zyski czerpać poprzez efekt skali a nie jednostkową transakcję/klienta.
20 letnie doświadczenie w oferowaniu firmom usług finansowych, poznanie i zastosowanie najlepszych praktyk leasingu oraz najważniejsze - doświadczenie „bycia przedsiębiorcą” - znajduje swoje odzwierciedlenie w działalności tej firmy.
GRENKELEASING
Przebieg transakcji
- Złożenie wniosku wraz z wymaganymi dokumentami drogą tradycyjną lub elektroniczną
- Wybór warunków finansowych
- Wydanie decyzji odnośnie możliwości udzielenia leasingu
- Podpisanie umowy oraz wysyłka wypełnionych dokumentów przez klienta
- Wydanie przedmiotu leasingu
Zalety Leasingu:
- natychmiastowe korzyści z posiadania sprzętu,bez angażowania własnych środków
- prosty podatkowo i księgowo (stanowi koszt uzyskania przychodu)
- daje prawo do odliczenia podatku VAT od rat leasingowych
- finansowanie 100% inwestycji
- decyzja leasingowa w 30 min.
- uproszczony wniosek bez dokumentów finansowych oraz zaświadczeń z ZUS i US
- stałe i niezmienne raty leasingowe
- szybka i sprawna realizacja umowy
Leasing tradycyjny
Klasyczny i najbardziej popularny na polskim rynku rodzaj umowy leasingowej, który zawiera w sobie opcję nabycia przedmiotu leasingu. Charakteryzuje się tym, że po zakończeniu umowy, klient ma prawo nabyć przedmiot umowy za wartość końcową z góry określoną w umowie.
Leasing optymalny
Najczęściej stosowany w krajach zachodnich typ umowy dla przedmiotów nowoczesnej technologii o szybkim tempie zmian. Cechą tego leasingu jest to, że nie zawiera w umowie gwarancji wartości zakupu przedmiotu leasingu. Jednakże i tutaj klient ma możliwość zakupu sprzętu (po skończonym leasingu) za jego wartość rynkową. Najczęściej jednak, klient zwraca użytkowany sprzęt firmie leasingowej i zawiera kolejną umowę na nowszej generacji sprzęt.
Procedura promocyjna
(dotyczy przedmiotów od wartości 1.500 – 10.000 zł. netto)
- Wniosek – pobierz
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub KRS, umowa spółki)
- Dwa dowody tożsamości.
Procedura uproszczona
(dotyczy przedmiotów od wartości 10.000 – 30.000 zł. netto)
- Wniosek – pobierz
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
- Dwa dowody tożsamości.
Procedura zwykła
(dotyczy przedmiotów powyżej 30.000 zł. netto)
- Wniosek – pobierz
- Dokumenty założycielskie firmy w zależności od formy prawnej (wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru lub KRS, umowa spółki)
- Regon i NIP.
- Dwa dowody tożsamości.