Porównaj 0
Koszyk0Koszyk
22 ­465 ­65 ­46

Problemy z dźwiękiem ThinkPad – możliwe przyczyny problemów

Rozwiązywanie problemów z dźwiękiem

Objawy: Dźwięk nie działa – problem może mieć wiele przyczyn.

 

  1. Użyj automatycznych aktualizacji

Automatyczne aktualizacje pomogą sprawdzić, czy urządzenie ma aktualne sterowniki. Przejdź do strony support.lenovo.com, wybierz Wykryj produkt, kliknij Sterowniki i oprogramowanie, a następnie Aktualizacje automatyczne i wyszukaj aktualizacje.

 

 

  1. Skorzystaj z narzędzia do rozwiązywania problemów z systemem Windows

W systemie Windows skorzystaj z narzędzia do rozwiązywania problemów z dźwiękiem.

 

  1. Sprawdź ustawienia dźwięku

Kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę dźwięku na pasku zadań (w prawym dolnym rogu ekranu) i wybierz opcję Otwórz mikser głośności.

 Upewnij się, że żaden parametr nie jest wyłączony. Poniższy obraz przedstawia nieaktywną ikonę.

 

  1. Przetestuj mikrofon

Zapoznaj się z instrukcjami, jak skonfigurować i przetestować mikrofon w systemie Windows 10.

 

  1. Zweryfikuj prywatność mikrofonu

 

 

 

  1. Odinstaluj sterownik dźwięku w Menedżerze urządzeń

 

 

 

 

 

 

 

  1. Zaktualizuj sterownik dźwięku

W sekcji Zarządzanie urządzeniami kliknij prawym przyciskiem myszy nazwę urządzenia dźwiękowego i wybierz Aktualizuj oprogramowanie sterownika.

 

 

 

 

  1. Zmień domyślny format dźwięku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Uruchom ponownie usługi audio w systemie Windows 10

 

 

 

Sprawdź typ uruchomienia usługi.

 

  1. Sprawdź panel sterowania dźwiękiem