Porównaj 0
Koszyk0Koszyk

Problemy z Bluetooth ThinkPad – najczęstsze przypadki

Sprawdź, czy masz Bluetooth na komputerze i czy jest włączony

Na początek sprawdź, czy urządzenie jest wyposażone w Bluetooth i czy łączność bezprzewodowa została włączona. Bluetooth do poprawnego działania wymaga zarówno sprzętu, jak i stosownego oprogramowania. Nie wszystkie urządzenia obsługują technologię Bluetooth. Jeśli chcesz sprawdzić, czy Twoje urządzenie korzysta z Bluetooth, odwiedź stronę shopap.lenovo.com. Jeżeli urządzenie nie ma wbudowanego Bluetooth, konieczny będzie zakup specjalnego klucza USB.

 

  1. Włącz radio Bluetooth.

Jeżeli Bluetooth nie jest włączone, może nie być widoczne w panelu sterowania lub w menedżerze urządzeń i najpierw trzeba je włączyć.

Naciśnij przycisk lub klawisz w celu włączenia karty sieci bezprzewodowej. W zależności od urządzenia może być to klawisz F5, F8 lub kombinacja Fn + F5.

 

  1. Sprawdź sterowniki Bluetooth

 

 Upewnij się, że driver nie ma strzałki w dół ani żółtego wykrzyknika.

 

Włącz tryb wykrywania

Jeśli Bluetooth zostało włączone, ale nie możesz go odnaleźć lub połączyć się z innymi urządzeniami takimi jak klawiatura czy telefon, upewnij się, że włączona została funkcja wykrywania Bluetooth na urządzeniu.

 

Zaktualizuj sterowniki Bluetooth

  1. Metoda pierwsza

 

  1. Metoda druga

 

  1. Metoda trzecia

 

Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów