Porównaj 0
Koszyk0Koszyk
22 ­465 ­65 ­46

Nasze atuty

Terminowa realizacja


Jednym z czynników wpływających na zadowolenie naszych klientów oraz jakość obsługi jest terminowa realizacja zamówienia.
Dlatego termin realizacji zamówienia staramy się określać najbardziej precyzyjnie jak to tylko możliwe, a potem się z niego wywiązać.
Dysponując aktualnymi stanami magazynowymi, efektywnym systemem planowania, logistyki i realizacji zamówień, możemy dotrzymywać złożonych obietnic.

Termin realizacji zamówienia to czas od momentu otrzymania zamówienia , do odbioru produktu przez zamawiającego.
W przypadku płatności elektronicznej – przedpłata przelewem , realizację zamówienia rozpoczynamy od chwili zaksięgowania płatności rachunku bankowym.

Większość zamówień realizujemy w czasie nie przekraczającym 24 -48 godzin od momentu ich potwierdzenia i odnotowania płatności.
W przypadku odbiorów osobistych i wybranych produktów oraz uzgodnienia szczegółowych warunków czas realizacji zamówienia może ulec znacznemu skróceniu i zazwyczaj towar można odebrać w tym samym dniu.

Dla zamówień złożonych i nietypowych okres realizacji może wynosić od kliku do kilkunastu dni o czym zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
Podczas procesu realizacji zamówienia będą Państwo na bieżąco informowani droga mailową o poszczególnych etapach.

 

Gwarancja wymiany

Dokonując zakupu w firmie Digitmedia otrzymują Państwo możliwość wymiany zakupionego produktu (z wykluczeniem oprogramowania oraz pakietów serwisowych) na wolny od wad w przypadku gdy ujawniona wada nie pozwala, bądź ogranicza na korzystanie zgodnie z przeznaczeniem w okresie nie przekraczającym 14 dni od zawarcia transakcji.

 

Obsługa posprzedażowa

Obsługa posprzedażowa obejmuje pakiet czynności administracyjnych związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem reklamacji, jak również wszelkich aktywności obejmujących zarządzanie, weryfikację zwrotów oraz realizowanie napraw.

Zakres obsługi posprzedażowej obejmuje:

• call center (helpdesk oraz hotline)
• przyjmowanie zgłoszeń oraz monitoring procesu naprawy
• logistykę serwisową, odbiór i wysyłkę sprzętu klienta
• monitoring procesu naprawy
• gwarancyjny i pogwarancyjny serwis
• serwis i naprawę uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym serwisie
• rozpatrywanie reklamacji i obsługę zwrotów towaru
• wymianę produktów z ukrytymi wadami na wolne od wad w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakupu

 

Pomoc techniczna

Klienci Digitmedia mają możliwość korzystania ze wszechstronnej i profesjonalnej pomocy technicznej. Nasza witryna umożliwia dostęp do internetowego wsparcia technicznego.
Pracownicy wsparcia telefonicznego odpowiedzą na ewentualne pytania i podejmą stosowne działania w celu rozwiązania zgłaszanego problemu.
Jeśli zakupiony produkt wymaga naprawy, podejmiemy czynności związane ze zgłoszeniem do Autoryzowanego Punktu Serwisowego po logistykę serwisową, odbiór i wysyłkę sprzętu klienta.

 

Uczciwość i zaufanie

• ponosimy odpowiedzialność za swoje działania
• budujemy relacje w oparciu o współpracę i szczerość
• wspieramy i dzielimy się posiadana wiedzą
• postępujemy etycznie