Problemy z zasilaniem ThinkPad – przyczyny i rozwiązania
Rozwiązywanie problemów z zasilaniem
Brak mocy
- Sprawdź Wskaźnik stanu zasilania urządzenia. Wskaźnik świeci, gdy komputer jest włączony i nie znajduje się w stanie hibernacji ani wstrzymania.
- Sprawdź połączenie zasilania i podłącz zasilacz bezpośrednio do gniazdka.
- Sprawdź, czy kable, wtyczki i zasilacz nie mają uszkodzeń i czy kabel jest przymocowany do zasilacza.
- Sprawdź poprawność działania źródła zasilania, podłączając do gniazdka inne urządzenie.
- Usuń ThinkPad z replikatora portów lub stacji dokującej.
- Usuń urządzenia i sprawdź zasilanie systemu.
- Odłącz zasilacz sieciowy, wyjmij baterię i odczekaj 30 sekund przed ponownym włożeniem akumulatora i uruchomieniem urządzenia.
- Podłącz zasilacz sieciowy, by przetestować go z minimalną liczbą urządzeń.
- Podłączaj kolejno usunięte wcześniej urządzenia.
System nie działa na zasilaniu bateryjnym
- Wyjmij i włóż ponownie akumulator, by upewnić się, że jest podłączony prawidłowo.
- Sprawdź Wskaźnik stanu baterii. Wskaźnik zazwyczaj świeci, kiedy akumulator jest zainstalowany, a komputer wyłączony lub gdy podłączono zasilacz sieciowy. Wskaźnik może migać/świecić stałym światłem w kolorze zielonym lub pomarańczowym, w zależności od poziomu naładowania baterii.
- Sprawdź stan baterii, podłącz zasilacz, uruchom system i zweryfikuj stan baterii w programie Power Manager lub w Lenovo Vantage.